Kile el.mo

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Tue Oct 1 00:15:01 EEST 2002

On Monday 30 September 2002 21:50, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Υπάρχει περίπτωση να φταίει το ότι έχω την qt από τα rpms του Red Hat 7.3
> ενώ
 έχω κάνει αναβάθμιση σε gcc3.2 από sources;

Καλά δεν το λες τόση ώρα; Η έκδοση 3.2 του g++ παράγει μη συμβατά προγράμματα
με προηγούμενες εκδόσεις, τουλάχιστον για τη C++ (το Redhat χρησιμοποιεί τη
2.96, αλλά και 2.95 ή 3.0 ή 3.1 να χρησιμοποιούσε το ίδιο κάνει[*]). Πρέπει
να ρικομπάιλ τα πάντα (τέλος πάντων, τα C++-πάντα) αν θες να παίζουν με g++
3.2.

Για αυτό το λόγο είναι σπανιότατα καλή ιδέα να αλλάζουμε τον compiler της
διανομής μας.

[*] Και για να προλάβω πειραματισμούς, ούτε ο 3.0 συνεργάζεται με το 2.96,
ούτε ο 3.1 (και ούτε ο 3.0 με τον 3.1 ή ο 3.1 με τον 3.2). Είναι καλό αυτό;
Ναι, αν ήταν ο μόνος τρόπος για να γίνει το υποσύστημα C++ του gcc χίλιες
φορές καλύτερο και να υποστηρίζει επιτέλους (μεταξύ άλλων) τα
istreambuf_iterators που κάνουν το Ι/Ο μέχρι και 70% πιο γρήγορο.