Ελληνικά στην console (text) του SuSE 8.1

Alexandros Karypidis karypid at inf.uth.gr
Sat Nov 30 17:42:01 EET 2002

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τα hints.

Ο σωστότερος τρόπος για SuSE distributions (με βάση τα βήματα που προτείνατε)
αφορά την αλλαγή του αρχείου /etc/sysconfig/console. Πρέπει να βάλει κανείς:

CONSOLE_FONT="gr928-9x16"
CONSOLE_UNICODEMAP="lat7.uni"
CONSOLE_SCREENMAP="8859-7_to_uni"
CONSOLE_ENCODING="ISO-8859-7"

Μετά τρέξτε "SuSEconfig --module console" και "rckbd restart".

Ευχαριστώ και πάλι.

--
Αλέξανδρος Καρυπίδης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Alexandros Karypidis
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.