[RFC:] HP Omnibook XE4500

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sat Nov 30 01:59:01 EET 2002

Πραγματικά για τα λεφτά του είναι καταπληκτικό μηχάνημα αλλά τρομερά
linux-unfriendly. Μετά από 8 ώρες ανεπιτυχούς προσπάθειας, βρίσκομαι στην
ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι το SuSE 8.1 τελικά εγκαθίσταται (δηλαδή
μπορεί τουλάχιστον να χρησιμοποιήσει το δίσκο, δεν έχω προχωρήσει ακόμα σε
advanced καταστάσεις όπως το CDRW) αν δώσεις boot parameters

ide0=0x1f0,0x3f6,14 idebus=66

Επειδή εμένα αυτά τα parameters δε μου λένε απολύτως τίποτα (τα έκανα
copy&paste από το www.meindlsoft.com/forum/viewtopic.php?t=46), μήπως θα
μπορούσε κάποιος πιο προχωρημένος να μου πει τι ακριβώς σημαίνουν;