Kernel: το kill δεν πιάνει αυτο

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Nov 30 01:01:01 EET 2002

Συνάντησα πρόσφατα το εξής πρόβλημα με τον kernel μου (2.5.47):
έχω μία δική μου εφαρμογή στο userland. Η εφαρμογή αυτή ακούει ένα TCP port.
Μέσα στον κώδικά της έχει και signal handling για τα SIGINT, SIGHUP και
SIGTERM.
Μου έχει συμβεί αρκετές φορές να σταματήσει να αποκρίνεται η εφαρμογή, αφού
της στείλω το SIGTERM. Η εφαρμογή περνάει σε stop ή zombie κατάσταση. Τότε,
δίνω SIGCONT και SIGQUIT.
Εδώ αρχίζει το bug. Το system load γίνεται 100% και η εφαρμογή δεν δέχεται
κανένα signal (δοκίμασα και SIGABRT, SIGILL κλπ. κλπ.).
Το μόνο που ξέρω να κάνω από εκεί και πέρα είναι να κατεβάσω όλο το σύστημα..
:(

Μήπως αυτό είναι ένα bug του kernel; Να ενοχλησω την lkml;