Ελληνικά στην console (text) του SuSE 8.1

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Fri Nov 29 23:41:01 EET 2002

>Παιδιά, μπορεί κανείς να στείλει ένα /etc/sysconfig/language που να παρέχει
>ελληνικά στα text-mode terminals (π.χ. Ctrl-Alt-F1) του SuSE 8.1?

Μετά από λίγο ψάξιμό κατέληξα στον παρακάτω "ανορθόδοξο" τρόπο :

a) setfont gr928-9x16
b) loadkeys gr
c) chcp 928

Το τελευταίο είναι το προγραμματάκι που υπάρχει στο greek-console.rpm
του Γ.Κεραμιδα. Σε εμένα πετάει λάθος αφού δεν έχω εγκαταστήσει το rpm
και δε βρίσκει τα πράγματα που θέλει (τα παραπάνω - η γραμματοσειρά και
το keymap υπήρχαν ήδη στο σύστημα). Προφανώς, το εν λόγω προγραμματάκι
κάτι πειράζει και κάνει την κονσόλα να καταλάβει τα ελληνικά (xωρίς το
βήμα c) no party).
Σημασία έχει ότι βλέπω και γράφω κανονικά ελληνικά (με αριστερό
Alt+Sfift) αλλαγή πληκτρολογίου.
Οπότε μένει να μάθουμε τι ακριβώς μαγικό κάνει το chcp (reset μήπως;;;;).

Επισυνάπτω και το /etc/sysconfig/language

Tom.