Κατάσταση στο ελληνικό web... [ Good news/Bad news ]

DJ Art djart at linux.gr
Fri Nov 29 22:29:01 EET 2002

On Friday 29 November 2002 19:24, fateswarm wrote:

> Kai btw, <warez kiddie mode on> to winex prebuild uparxei se .deb kai
> .rpm sto edonkey network<warez kiddie mode off>.

α, οκ, το πιασα ;)

καλά, αν είναι να αρχίσουμε τα warez κι εδώ .... προτιμώ να μείνω στα
ωραία full of clopyrighted stuff windoze μου όταν κάτι έχει να κάνει με
gamez. Εξάλλου, έχουν καλύτερες επιδόσεις τα games κάτω από το wineX ??
ή μήπως είναι πιο stable ??? (κοινώς, δεν υπάρχει κάτι που να
κερδίζεις)

καλύτερα τα κλασσικά games που έχουν γίνει port κανονικά για linux (π.χ.
rtcw/q3, που τα έχω και original ;)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?