Κατάσταση στο ελληνικό web... [ Good news/Bad news ]

DJ Art djart at linux.gr
Fri Nov 29 18:03:01 EET 2002

On Sunday 24 November 2002 15:17, Fanis Dokianakis wrote:

> Πληροφοριακά αναφέρω ότι στο linuxακι μου (debian) έχω εγκατεστημένα
> και χρησιμοποιώ τα εξής:

[snip...]

> Και παιχνίδια που υποστηρίζονται με Wine/WineX.
>
> Halflife/Counterstrike (ενοείτε multiplayer)
>
> DiabloII
>
> Jedi Knight 2
>
> Soldier Of Fortune 2
>
> Warcraft 3
>
> GTA3

με wineX ....

παρεμπιπτόντως, το winex υπάρχει σε 2 εκδόσεις: το CVS tree (source) και
το prebuilt packages, το οποίο είναι διαθέσιμο μόνο στους subscribers
(οι οποίοι πρέπει να πληρώνουν $5 κάθε μήνα για τουλάχιστον 3 μήνες).

Όμως οι τυπάδες της Transgaming γράφουν στο site τους ότι τα prebuilt
packages έχουν και 3rd party πράγματα μέσα.

η ερώτηση είναι αν το CVS version παίζει όλα αυτά τα games που
προανέφερες ή αν χωρίς αυτά τα "3rd party πράγματα" δεν παίζει τίποτα
:)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?