Teach, Learn and Sing with CANTOLOPERA

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Nov 26 23:56:01 EET 2002

Στις Τρι 26 Νοε 2002 8:07 μμ, ο/η fateswarm έγραψε:

> swstoooooos.
>
> Ta programmata email sucking kanoun parsing html sinithws gia email
> addresses. Ginontai sunexws kalutera p.x. kanontas parsing kolpa opws "egw
> at hellug dot gr". Argotera, to programma apostolhs pernei thn evil lista
> kai afairei dieu8unseis opws root@*, sales@*, admin*@*, support@*, *@*.gov,
> *@*.ac.* klp (opote boleuei na exeis tetoia address an mporeis) kai meta
> stelnoun ena ena ta emails. Opou mporoun kanoun kai bcc: gia na glitosoun
> bandwidth.
>
> An skefteis pws psaxnoun selides de 8a einai duskolo na tous to kaneis
> [...]

Κοίτα, έχω επιπλέον την εντύπωση οτι ψάχνουν και για 'most visited' και  'most
linked'[1] σελίδες.
Αν λοιπόν κρύψει ένας admin στις σελίδες του ορισμένα spam addresses, το έχει
καταφέρει.
Άκου λοιπόν πορεία:
1. Μαζεύονται ορισμένοι έμπιστοι[2] admins. Εννοώ κάποιοι που να
διαχειρίζονται μεγάλα (σε επισκέψεις) sites.
2. Φτιάχνουν μία βάση δεδομένων (απλή λίστα + [3] ημερομηνία) με διευθύνσεις
spammers. Τα περισσότερα spam θέλουν κάποια απάντηση, οπότε έχουν και
διεύθυνση.
3. Η λίστα πρέπει να ενημερώνεται τακτικά και να αποφευχθεί πάση θυσία να
μπούν κανονικές διευθύνσεις σε αυτήν.
4. Κανονίζουν ώστε το html τους (σήμερα το περισσότερο βγαίνει από δυναμικές
σελίδες, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα). Να βγάζει κρυμμένα [4] links στις
διευθύνσεις.
5. Τα παράπονα στη Νιγηρία :)

[1] αυτό είναι μάλλον προφανές
[2] αν κάποιος από αυτούς δεν μισεί το spam ή αφήσει λάθος διευθύνσεις, θα
χαλάσει το κόλπο και μπορεί να τους βγεί και σε κακό. βλ. βασικές αρχές
security.
[3] Τα περισσότερα spam έχουν σύντομη ζωή, οπότε δεν χρειάζεται να
παραπέμπουμε σε παλιότερα..
[4] Με διάφορα κόλπα μπορεί στο html να υπάρχουν κρυμμένα links και κείμενο
(όχι όμως σχόλια, θα μας καταλάβουν αμέσως). Δεν θα εμφανίζεται στους
browsers, αλλά τα bots θα την πατάνε. Καλή ιδέα είναι και σελίδες με τίτλους
'Staff database' κλπ. για να νομίζουν τα bots οτι χτύπησαν φλέβα!