Neos xristis

V13 v13 at priest.com
Mon Nov 25 23:59:01 EET 2002

On Monday 25 November 2002 13:14, fotmaiden wrote:
> Pedia gia xara.
> MOlis prin 15 meres egatestisa se ena PII 350 ke mitriki Abit BH6 to
> Manbdrake 9.Opote opos katalabenete ime entelos neotatos xristis linux
> ara ke amathis .....Ti egatastasi tin ekana parea me ena filo pou exi
> teratia embiria.Den tha arxiso na leo ta kala tiu linux.....oxi oxi.Plin
> omos antimetopisa 2 provlimata ek ton opion to ena poli spastiko ke
> pikindino.
> 1.O ipologistis ke eno duleuis kanonika kani ksafinika.....reboot.Xoris
> logo kai se diaforetika simia .

Ti allo exeis pano ? Exeis karta diktyoy? O filos soy ekane recompile ton
kernel ? Exeis kanei overclocking ? To reyma soy einai OK? (trofodotiko -
kalodia)

> 2.Me to pou zitisa apo to xmms na emfanisi ta ixia tu ke to pinguino pou
> xoreui....papala.Den duleui.Auto to antimetopisa egathistontas to linux
> apo tin arxi.

Pos enoeis to den doylevei ? Kolaei ? Den ksekinaei ? Mipos exeis problima me
openGL genikotera  ?

Rikse kai mia matia sto google.. olo kai kapoios tha exei paromoio problima me
esena..

> Xereto Fotis....
<<V13>>