Κατάσταση στο ελληνικό web... [ Good news/Bad news ]

DJ Art djart at linux.gr
Mon Nov 25 23:44:01 EET 2002

On Sunday 24 November 2002 15:17, Fanis Dokianakis wrote:

> Bad News:
> Το gamecity.gr (το γνωστό site που είχε πρωτοστατήσει στην ιστορία με
> τα netcafes) εδώ και αρκετό καιρό είναι, όπως υποστηρίζουν οι
> designers του, για Internet Exploder 6+ μόνο.
> Μήπως εσφαλμένα νομίζουν ότι οι χρήστες από άλλα OSes/platforms δεν
> παίζουν games?

(ωχ, πού το θυμήθηκες αυτό τώρα ? :)

όχι, δεν νομίζουν κάτι για τους χρήστες, είναι απλά της νοοτροπίας:
"εμείς στα στατιστικά μας που είχαμε στο παλιό site που δούλευε με όλα
τα OSes, μόνο το 3% έμπαινε με άλλο browser, οπότε πολύ απλά δεν τους
υποστηρίζουμε".

> Θα ήθελα να ζητήσω, όποιος δε βαριέτε και θέλει να βοηθήσει να
> επισκευτεί το www.gamecity.gr (με IE6 ή konqueror) και να συμπληρώσει
> τη φόρμα υποστήριξης (είναι στο κουμπί support) ζητώντας αφαίρεση του
> browser block. Με konqueror το προηγούμενο link δουλεύει πάντως :>

Πάντως, έχω την εντύπωση ότι και να το βγάλουν, δεν κερδίζεις και πολλά:
το site δυστυχώς είναι σχεδιασμένο (έχεις δεί το forum του ?) για
ie6.0.

Θα ξαναζητήσω να το βγάλουν (είχα ψιλοτσακωθεί στο παρελθόν).

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)