Κατάσταση στο ελληνικό web... [ Good news/Bad news ]

fateswarm admin at www0.org
Mon Nov 25 08:51:01 EET 2002

On Sun, Nov 24, 2002 at 11:19:29PM +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Τα πλήθη απαιτούν counterstrike deathmatches!
>
> Σοβαρά τώρα, τα νέα δεν είναι άσχημα, αλλά έχω μια υποψία από τις
> βόλτες μου σε local netcafes ότι το counterstrike είναι ο "βασιλιάς
> της νύχτας" ακόμα.  Δεν πιστεύω να έχει πάρει τίποτα το αυτί σας για
> port σε Linux, σωστά;

/linuxas mode on

To counter-strike einai ena paixnidi pou pote den epeksa kai den exw skopo na
to kanw. To UT gia quake3 de nomizw na to ksepernaei kati pou exei
vasistei se 3D engine, ..omadas ths sierra. H opoia sierra einai upeu8inh gia
to oti to counter-strike den uparxei se linux mias kai einai basismeno
sto half-life.

Einai aparadekto na blepoume na bgainei server gia linux kai oxi
paixnidi. File, an de 8es na bgaleis to paixnidi gia linux, mh bgaleis
oute to server. Ti eimaste dld, oi malakes pou 8a kanoume serving sta
windows pcia; Kai ase to allo, pou mias kai de 8a deis polous unix users
na trexoun server gia paixnidia - an kai fusika uparxoun periptoseis pou
to kaneis giati etsi goustareis -, gemizoun ta "shellz" me blamena pou
de kseroun ti kanei to ls kai prospathoun na baloun CS server. To
apotelesma einai na ma8ainoun "kamposo" unix etsi, to opoio einai ena
mikro kalo, alla tautoxrona gemizoume 13375.

Oloi autoi sta net cafe, prepei na ma8oun to UT mod gia Quake3.

/rant mode off