[SOLVED] Re: Greek Speller σε OpenOffice 1.0.1

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Sun Nov 24 14:27:01 EET 2002

Solved, μια κουβέντα είναι αυτή... απλά κατάφερα να το κάνω πάλι να δουλέψει,
με διαφορετικό τρόπο...
Η διαδικασία έχεις ως εξής:
(υποθέτω ότι έχετε στην διάθεση σας τα el_GR.aff και el_GR.dic)
- Αντιγράφετε τα παραπάνω δύο αρχεία στο
/opt[0]/OpenOffice.org1.0.1/share/dict/ooo/
- Στο ίδιο dir, στο αρχείο dictionary.lst, προσθέτετε την γραμμή "DICT el GR
el_GR" (χωρίς τα double quotes) αμέσως μετά το DICT en US en_US
- Ανοίγετε το OO και στο Tools->Options->Language Setting->Languages επιλέγετε
Locale Setting = Greek και Default Languages for documents = Greek
- Στο Tools->Options->Language Setting->Writing Aids, στο User-defined
Dictionaries δημιουργείτε ένα καινούριο λεξικό με όνομα el_GR και επιλέγετε
ως γλώσσα Greek.
- Στο available language modules που υπάρχει ακριβώς από πάνω, κάνετε edit το
OpenOffice MySpell Spellchecker και στο language επιλέγετε Greek.

Αν σας δουλέψει, ευχαριστείστε το Θεό, όχι εμένα...

[0] Προσωπικά, βάζω το OO στο opt, αν εσείς προτιμάτε το usr/local/ ή δεν ξέρω
κι εγώ τι, καταλάβατε τι πρέπει να κάνετε.

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical & Computer Engineering
 University of Patras, Greece