Greek Speller σε OpenOffice 1.0.1

DJ Art djart at linux.gr
Sun Nov 24 10:39:01 EET 2002

On Sunday 24 November 2002 08:38, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Ti na pw, ws twra emena mou douleyei ypodeigmatika. An exete
> sygkekrimena problhmata (reproducible, kata protimhsh :-P) rixte mia
> matia sto
> http://www.openoffice.org/servlets/SearchList?listName=users - exei
> poly pswmi.

εγώ το μόνο πρόβλημα (μέχρι στιγμής) που έχω είναι ότι όταν θέλω να
τυπώσω σε μικρότερο χαρτί, για παράδειγμα, ήθελα να τυπώσω φακέλους
διαστάσεων 11,65 cm X εικοσι-κάτι cm.

προσπάθησα είτε μέσω του Insert->Envelope, είτε να πάω εγώ να μικρύνω το
Page Size.

Το αποτέλεσμα είναι ότι τελικά, δεν εκτυπώνει σε όλο το width της
σελίδας, δηλαδή δεν εκτυπώνει σε όλο το μήκος των εικοσι-κάτι αυτών
εκατοστών (κι ας είναι μικρότερο από το width της Α4).

προσπάθησα να κάνω print to file και να πάω να δώ τι παίζει γενικότερα
με το postscript που φτιάχνει. όταν ένα τέτοιο file (με χαρτί άλλων
διαστάσεων) πάω να το ανοίξω με το gv, το gv πετάει Segmentation Fault
:) με A4 δουλεύει κανονικά, οπότε έκανα αυτό που ήθελα με πίνακες :(

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)