Greek Speller σε OpenOffice 1.0.1

Dimitris Tasoulis dtas at math.upatras.gr
Sat Nov 23 14:04:05 EET 2002

Ego pantos tin moni fora poy katafera na to kano na doylepsei itan sto
OO diorfone le3eis poy eixan eite sosto tono  den eixan ka8olou.
Alla ayto se ekdoseis tou OO prin tin 1.0, apo tin 1.0 kai meta den exo
kataferei na to kano na doylepsei meta apo polles me8odous. Mexri kai
eidikous installer xrisimopoiisa alla to apotelesma itan panta to idio kai
aniparkto!