STable hardware

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Fri Nov 22 17:32:04 EET 2002

Hello all,
Μετά από 2 χρόνια λέω να πάρω νέο Η/Υ, μια και νέο σανίδι για windsurf  δεν
θα
πάρω ακόμα:(
Τα μόνα που θα αλλάξω είναι την μητρική, επεξεργαστή και μνήμη και
Θα βάλω AMD επεξεργάστη και DDR μνήμη.
Δέν θέλω να έχει Bluetooth,onboard lan και 1000 άλλα καλούδια διότι απλά
δεν τα χρείαζομαι.Θέλω να έχει έξτρα ide controller δίοτι έχω 3 σκληρούς
και 2 CD.
Αν και μόλις έχω τα λεφτά θα βάλω scsi controller αλλά τώρα όχι δίοτι
θέλω το jimny περισσότερο:)
Έκανα μια έρευνα στις γνωστές μητρικές ,asus,epox,msi και gigabyte, αλλά θα
ήθελα
να μην βάλω καμία από αυτές!!!
Διότι τα τελευταία 2 χρόνια έχουν δει τα ματάκια μου πολλά...
Έτσι λέω να βάλω μητρίκη την οποία την δουλέουν μεγάλες εταιρίες για
servers.
Δυστηχώς δεν έχω καμία εμπειρία απο τέτειες μητρικές ούτε τις έχω δει καν.
ΑΠλά έχω ακούσει οτί είναι τέρατα σταθερότητας και χωρίς χαζά προβλήματα.
Ξέρετε κανένα site που να αναφέρει σχετικά κάτι με αυτό?

Παύλος

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life