hello apo ton kainourio...

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed Nov 20 05:54:05 EET 2002

On Wednesday 20 November 2002 05:05, Alexandros Papadopoulos wrote:
> On Tuesday 19 November 2002 21:10, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> > On Wednesday 20 November 2002 03:26, Giorgos Keramidas wrote:

> <snip>
> > parte to apofash edw mesa, oti otan apantaw se ena mail, _prwta_
> > grafw thn texnikh apanthsh kai meta koitaw to From: gia ta sumplhrwsw
> > to katallhlo joke of the day.
> Esteiles ena oloklhro mail, mono kai mono me thn parapanw "texnikh
> apanthsh" ston Menegakh.
>
> Nai, fysika kai einai prosblhtiko. Kai gia ekeinon kai gia mena kai gia
> opoiondhpote pairnei 2983^57 mail me eksypnades ka8e mera.

man procmail. epishs, to kmail exei ektetameno help file gia na ma8eis na
xrhsimopoieis ta filtra tou.
(kai prin akoma enas astoixeiwtos parathrhsei "kai giati den kobeis esu ton
menegakh me to procmail", eixa thn kalh pro8esh na ton prostatepsw kai ton
ebala sto .procmailrc prin 2-3 mhnes, alla 2 fores alla3e to From: field
gia na pernane ta mail tou. thn prwth alla3e to spelling sto onoma tou
(auto paei sto diaolo, ton 3anabala me to kainourgio kai to palio), th
deuterh ebgale entelws to onoma tou kai ebale to nick tou. gia na mh
nomizete oti exw ore3h na paizw[0] sunexeia me ta idia atoma.)

[0] orologia dhmotikou, opws armozei

PS. fantazomai ta moutra tou djart otan 3upnhsei to prwi kai dei firefight
me >15 posts, sto opoio den exei steilei akoma mail ws listman :)

--
Follow each decision as closely as possible with its associated action.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)