hello apo ton kainourio...

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed Nov 20 04:31:03 EET 2002

On Wednesday 20 November 2002 03:26, Giorgos Keramidas wrote:
> On 2002-11-20 01:35, Άγγελος Οικονομόπουλος <aoiko at cc.ece.ntua.gr> wrote:
> > On Wednesday 20 November 2002 01:08, fateswarm wrote:

> > > From: Odysseas <odysseas at panafonet.gr>
> > > Subject: Re: hello apo ton kainourio...
> > > To: fateswarm <admin at www0.org>
> > >  Netscape/7.0
> > >
> > >  eipame eimai kainourios alla mallon eimai kai xazos...
> > >  euxaristw polu file...... elega kati 3exnousa...
> > >  twra einai ola kala...   EUTUXISMENOS KAI PALI.....
> > >  ;-)
> >
> > point being? (an den to katalabes, gia na blepei to ena ide cdrom san
> > scsi, o phrunas einai egkatesthmenos swsta - profanws, h prin den to
> > eblepe san scsi (op->iq-=20;) h oute twra pou etre3e to lilo to blepei
> > (op->iq=20;) :)
>
> Point being oti to problhma tou ``original poster'' lythike me to mail
> tou Michali, ki esy toy xothikes xoris logo kai aitia.

eipe mia malakia, h opoia emena toulaxiston mou htan profanhs. reason
enough.

> Mhn ginomaste
> entelos malakes Aggele.

sorry, can't help it then.

> Den eixes dikio.

plz. texnika epixeirhmata.

> An to paradexosouna kai
> aplws estelnes apanthsh ena "e kala, suggnomh, den perimena na kanei
> aythn akribos thn patata o arxikos apostoleas" tha eixes anebei sthn
> ektimhsh mou toulaxiston 10 levels.  Tora epeses ston pato.

(e, den htan megalh h ptwsh :)
giati na zhthsw sugnwmh? prosbala kanenan?

> To mail auto kanonika den eprepe na paei sth lista, alla an ginetai na
> min peftoume se TOSO xamhlo epipedo, kala tha htan.

merikes fores aporw me thn an8rwpinh fush.
once and for all[0]. ta idia 8a egrafa (opws exw kanei polles fores sto
parel8on) an to mail den to eixe steilei o menegakhs alla (antigrafw opws
ta blepw sto kmail) o kefalas, o nikhforakis, o papadopoulos, o
georgopoulos klp. (h esu telwspantwn).
parte to apofash edw mesa, oti otan apantaw se ena mail, _prwta_ grafw thn
texnikh apanthsh kai meta koitaw to From: gia ta sumplhrwsw to katallhlo
joke of the day.
grow up people, this is no fucking kindergarden (h an einai, o daskalos den
legetai giorgos :-))

[0] nai, kala, sw8hka
--
Keep it right when you make it faster.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)