gcc question

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Nov 19 19:02:05 EET 2002

On 2002-11-19 14:48, Kekes Stamatis <skekes at kosmoslink.gr> wrote:
> Idou to tgz arxeiaki me ola ta sources :-)
> Akouo eikasies kai gnomes gia ti ti mporei na symvainei.

Sumbainei oti den einai ANSI C o kwdikas sou (antitheta me to ti les
sto arxiko sou mail).  Den eimai sigouros an einai kan ANSI C++.

Prospathise na xrhsimopoihseis to $CXX anti gia $CC stous kanones tou
Makefile sou.  BTW, exeis ksexasei ki ena apo ta dependencies:

keramida at gothmog[18:41]/tmp/ha-proj> gmake -n
gmake: *** No rule to make target `/usr/src/ha-project/src/had.cpp', needed by `/usr/src/ha-project/bin/had'.  Stop.