[ÏÔ] SGML (was: Re:DXR3-howto updated (+DXR3-MP3-WINAMP) -html)

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Mon Nov 18 20:38:05 EET 2002

On Mon, 2002-11-18 at 12:52, Michael Iatrou wrote:
> On Monday 18 November 2002 18:46, Kefalas Apostolos wrote:
>
> > nai giati nomizw oti to html2sgml den anagnwrizei ellinika. pantws den
> > einai "dyskolo" na grapseis katey8eian to sgml. ri3e mia matia edw
> > http://howto.hellug.gr/howto/pub/html/Example-GR.html kai prospa8hse to
> > an se endiaferei!!!! :-)
>
> Ìå ôçí åðéêñáôïýóá êáôÜóôáóç ãéá ôá SGML tools, Ý÷åé íüçìá êÜðïéïò íá ãñÜöåé
> óå SGML êáé ü÷é áðåõèåßáò óå HTML áò ðïýìå;

Den tin jerw tin epikratousa katastasi me ta sgml tools, alla an einai
na grapseis docu se html, giati na min to grapseis se latex, na exeis
kai ena omorfo keimeno (pdf, etc), an to xreiasteis? Kai meta me
latex2*, mporeis na to kaneis html, i oti allo thes...

Costas

--
Constantinos Antoniou
Ph.D. Candidate