car url or redirect

Kekes Stamatis skekes at kosmoslink.gr
Mon Nov 18 15:29:04 EET 2002

Me to iptables opos akrivos to les mporeis na kaneis port forward.
Ara ?
An stiseis kai enan squid sto idio mixanima i se kapoio telos panton tis
epilogis sou me kapoio content filtering paketaki mporeis na kopseis ta
urls.
Perissotera gia transparent proxy sto www.linuxdoc.org kai gia content
filtering programmatakia sto http://www.freshmeat.net
Elpizo na voithisa.