gcc question

Kekes Stamatis skekes at kosmoslink.gr
Mon Nov 18 14:57:04 EET 2002

 Geia xara,
 Se ena OpenBSD box me gcc version 2.95.3 kano compile ena kommati
kodika C kai mou pernaei to compilation xoris errors.
 Otan loipon pao na kano to idio kommati kodika compile se ena RH 8.0 me
gcc 3.2 eno pernaie apo compile ola ta sources tou project, otan kanei
compile to teleytaio source to opoio einai kai  ayto pou exei ti main
function mesa tou akrivos me ton idio tropo pou to ekana kai sto OpenBSD
( btw to idio Makefile einai ) mou petaei ta parakato:
/usr/src/ha-project/obj/had-main.o(.eh_frame+0x11): undefined reference
to `__gxx_personality_v0'
/usr/src/ha-project/obj/had-cmdline.o(.eh_frame+0x11): undefined
reference to `__gxx_personality_v0'
/usr/src/ha-project/obj/had-cfg-file.o(.eh_frame+0x11): undefined
reference to `__gxx_personality_v0'
/tmp/cc0uxCAH.o(.eh_frame+0x11): undefined reference to
`__gxx_personality_v0'
collect2: ld returned 1 exit status

Kati me to linker einai alla den mporoi na katalavo ti einai. To exei
ksanasynantisei kaneis ayto ?
 Filika
  Stamatis
  http://www.kosmoslink.gr http://obsdha.sourceforge.net