DXR3-μια πρόχειρη εκτίμηση της κατάστασης του driver

Manos Nikiforakis e_nikiforakis at yahoo.gr
Fri Nov 15 17:49:04 EET 2002

Ευχαριστώ όσους κάνουν τον κόπο να διαβάζουν το howto
(http://users.auth.gr/~manolios/downloads/DXR3_Driver.sxw)  και βοηθάνε στην
καλυτέρευσή του. Περιμένω κι' άλλα σχόλια

Προς DJArt: Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να απαντήσω αναλυτικά τώρα σε όλες τις
ερωτήσεις σου, να σου πω όμως πως ο driver είναι σε πολύ καλή κατάσταση όσων
αφορά το TVOUT και σε αρκετα κακή! -πολύ θόρυβος- όσον αφορά την έξοδο στην
οθόνη (overlay).

(εκτός και αν συνδέσεις έτσι το hardware ώστε να μην έχεις overlay και να
βλέπεις απ' ευθείας στην οθόνη -χάνοντας έτσι την TVOUT. Σε αυτή την
περίπτωση νομίζω δεν υπάρχει πρόβλημα -δεν το έχω όμως δοκιμάσει)

Απο άποψη συγχρονισμού A/V είναι ok!
απο άποψη υπότιτλων είναι ok

Να σημειώσω πως με το κατάλληλο πρόγραμμα (MPLAYER) μπορείς να βλέπεις από την
TVOUT οποιοδήποτε video και όχι μόνο MPEGS!!!
Επίσης μπορείς να δουλεύεις την DXR3 ως MP3 decoder μέσω του WinAMP!!! ωστε να
μην επιβαρύνεις τον επεξεργαστή σου (κάτι τέτοιο ενδιαφέρει χρήστες με
"παλιά" μηχανήματα όπως εγώ AMD K6-2 300:-) [Θα στείλω πληροφορίες για αυτό
σύντομα στη λίστα]

Τα υπόλοιπα από βδομάδα...
 Υ.Γ
[1] Θα λείπω Σ/Κ οπότε θα απαντήσω σε οποιονδήποτε/οτιδήποτε από Δευτέρα.
[2] Μη δημιουργηθεί σε κανέναν η εντύπωση πως είμαι κανένας "ειδικός" ή
advanced χρήστης του linux, απλά έχω κάποια εμπειρία με την κάρτα και είπα να
την μοιραστώ μαζί σας!
--
Nikiforakis Manos
Studing Physics (Aristotle University)