MPEG2 DXR3 Linux Driver HOWTO (read it)

DJ Art djart at linux.gr
Thu Nov 14 15:40:12 EET 2002

On Thursday 14 November 2002 10:55, Manos Nikiforakis wrote:
> Γεια σε όλους!
> Έχω γράψει ένα how-to για εγκατάσταση της κάρτσς αποκωδικοποίησης
> MPEG2 DXR3 στο linux, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις τελευταίες

Καλησπέρα!

Σου είναι λίγο εύκολο να περιγράψεις ποιά είναι η κατάσταση αυτήν την
στιγμή με τον τελευταίο driver ??

Δηλαδή:

ο Παίζει στο TVout ?
o Παίζει στο VGA Overlay ?

o πώς παίζει (αν παίζει) σε αυτά ? βγάζει ικανοποιητική ποιότητα ? Έχει
bugs, προβλήματα, whatever ?? ο player υποστηρίζει πολλά features ?
(μενού, extras, next chapter, fast forward, κλπ)

o είναι οκ με τους υπότιτλους ?
ο είναι οκ με τον ήχο ? καταρχάς δουλεύει το spdif out ?

o μήπως έχεις sb live ή audigy ?? Μπορεί ο driver της DXR3 και της
SoundBlaster να συνεργαστούν ?? δουλεύει σωστά το ac3passthrough ?

κλπ .....

Δεν έχω DXR3, έχω την DXR2, και σκέφτομαι να τσιμπήσω καμιά
μεταχειρισμένη (ή καινούρια, δεν έχει σημασία) DXR3.

TIA

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?