OpenOffice 1.0.1 Ελληνικό για Win32: ΛΥΣΗ

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Nov 9 02:31:01 EET 2002

Πρόσφατα προσπάθησα να δώσω σε έναν φίλο το ελληνικό OO 1.0.1-Win32
Διαπίστωσα, όπως έχει αναφερθεί στη λίστα, οτι η έκδοση που υπάρχει στους
mirror servers δεν λειτουργεί.
Πιό συγκεκριμένα, κατά την εκκίνηση του soffice.exe (κύριο εκτελέσιμο, μετά
την επιτυχημένη εγκατάσταση) το πρόγραμμα πετάει ένα λάθος για το
"tl641mi.dll" και σταματάει.
Η λύση είναι απλή: _Αντικατάσταση του αρχείου αυτού με το αντίστοιχο του
Αγγλικού OO !_

Δεν δίνω το αρχείο εδώ (αντί να κατεβάσετε όλη την έκδοση) αλλά δέχομαι
προσφορές για web space, να το βάλουμε κάπου να 'φαίνεται'...
Όποιος έχει μηχάνημα Win32 (εγώ δεν έχω), το OpenOffice.org 1.0.1 (ελληνικό)
και λίγη όρεξη για τη δοκιμή παρακαλώ να επιβεβαιώσει τη λύση.