SuSE 8.1

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Fri Nov 8 11:03:01 EET 2002

On Friday 08 November 2002 01:09, Michael Iatrou wrote:
> On Thursday 07 November 2002 22:34, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> > [0] obvious reference to you-know-what. htan tetoia h omoiothta pou den
> > mporesa na antista8w
>
> Άγγελε, θέλω να δω τι θα κάνεις την ημέρα που θα επιστρέψει ο Ρικούδης
> (που έχει χαθεί γαμώτο;) και θα σου ζητήσει τα των πνευματικών
> δικαιωμάτων.

8a er8w se sumbibasmo. exw patentarei thn anazhthsh se diktuo[0] apo to 1987
kai 8a thn kanw cross-licence me to dikaiwma na xrhsimopoiw th frash
"surgical treatment of humor impairment".

[0] suxna anaferetai kai san "dixtu" - diaferei apo to internet mono sto oti
to teleutaio exei sunh8ws megaluterh periektikothta se psaria.

--
Use free-form input when possible.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)