SuSE 8.1

fateswarm admin at www0.org
Thu Nov 7 21:31:01 EET 2002

On Thu, Nov 07, 2002 at 06:33:49PM +0200, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> [...]
>
> ii) to mhdeniko mporei na sou 3efuge eite pros ta panw eite pros ta katw.
> kai oi duo periptwseis exoun nohma.
>
> an me 5 fores den exeis brei ti skata options einai aparaithta wste o
> phrunas sou na exei functionality analogo me ton phruna ths dianomhs sou,
> den 8a sou ftasoun oute 5k fores, giati eisai pera apo ka8e elpida.
>
> an pali den eisai euxaristhmenos me enan phruna pou apla kanei th douleia
> tou kai 8eleis ton kalutero dunato phruna, 500 fores einai polu liges :)
>
> [0] diabolakia exoun oi phrunes twn bsd - to linux katoikeitai apo mikra

Kala, nhn eksorgizesai - pali -, o ka8enas skeftetai me kapoio tropo
kai pratei me kapoia tropo. Esu, moiazeis me ena sugkjekrimeno tupo
an8rwpou - xwris eirwnia - pou dra akribws opws esu. Egw, drw me ena
tropo pou 8elei polu peiramatismo kai elaxisto diabasma.

An egw kanw 50 fores to kernel diabazontas liga apo dw kai apo kei kai
telika ma8w auto pou 8elw exei kalws.

An esu to kaneis se 5 fores exontas diabasei TA PANTA pou aforoun auta
pou 8es pali exei kalws. O xronos pou 8a sou parei gia na to kaneis auto
8a einai telika o idios, dioti to documendation autwn twn pragmatwn
einai oute ligo oute eukola katanohto polles fores.

An pali to kaneis se ligotero, exei kalws, eisai einstein me IQ anw tou 173,
h' exeis megalh empeiria apo to parel8on klp klp..

To na les oti egw eimai hli8ios..

> [...]
> sou,
> den 8a sou ftasoun oute 5k fores, giati eisai pera apo ka8e elpida.

..dixnei poso eirwnas kai kleistomualos eisai gia allh mia fora.

Gi'auto kofto, giati prospa8ontas me nuxia kai me dontia na dikseis sth
lista poso troll eimai, kaneis to anti8eto telika.

..kurie Oikonomopoule.

Oi an8rwpoi xorizontai se xarakthres, kai an esu kataferes kati me
kapoio tropo kai apofasises oti einai o monadikos tropos pou se esena
tairiazei, den einai apla la8os, einai *8livero* na 8ewreis pws
opoios den akolou8ei to tropo sou einai ili8ios.

 -mike

 yg. De 8elw functionality idio me ths dianomhs mou, 8elw kalutero
 functionality, gi'ayto otan egw eipa "na kaneis to kernel pou 8eleis",
 ennoousa ena kernel me oso ligotera options ginetai wste na kanei th
 douleia tou swsta, kai me oso ligotera modules ginetai gia na mh kanei
 compile se 3 xronia, swsto modules.conf, kai fusika, oso perissotera
 modules ginetai eksw apo to kernel.

yg2. Auto de se kanei "kalutero" developer apo ton "trelo" pou ftiaxnei
to kernel ths dianomhs, se kanei enan an8rwpo pou kserei ti hardware exei
kai kserei pws prepei na to aksiopoihsei.

yg3. Oso exw linux ma8ainw, mono an stamathsw na douleuw linux 8a
stamathsw na ma8ainw gi'auto. Exontas auto san gegonos, ma8aineis
perissotera. An esu 8eleis na "sfragiseis ths foberes gnwseis sou" panw
sto kernel kanto. Diko sou la8os.