mplayer kai font

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Thu Nov 7 18:33:18 EET 2002

O/H fateswarm ??????:

> Mh tromokrathsai. Anebasa gia sena ena oraio paketaki pou eftiakse o Steve S.
> Pernw thn adeia apo th shmaia na to anebasw.
>
> http://www0.org/uploaded/steve.tar.bz2  (56kB)
>
> Einai me comic sans, prepei h' na to kaneis symlink sto ~/.mplayer/font
> h' na to kaneis rename se ~/.mplayer/font ,auto mono. meta 8a douleuei.
>
> Episis anebasa to pio gnwsto, auto pou arxika ikseres 8a einai:
>
> http://www0.org/uploaded/mp-iso-8859-7.tar.bz2 (2.2MB)
>
> Auto periexei arial courier times kai verdana alla oxi comic sans.
>
> akolou8as thn idia diadikasia.
>
> -mike

> [...]

Eyxaristw poly poly olous pou stilate ta fonts..... Den prolabate piga
prota gia ypno alla den exei simasia. Se windows den bootara akoma 8-)

Episeis eyxaristw gia tis plirofories pou stal8ikan gia to pws
dimiourgoume ena font.... Idietera xrisimes kai profanos kapou 8a eitan
krimenes kai den tis eida (gerasa fenete poly kai den to psaxnw
arketa....).

8a dw epitelous thn tainioula oufff 8-)
Eyxaristw palh.....

Sidhropoulos A8anasios