Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Thu Nov 7 11:18:01 EET 2002

On Thu, 7 Nov 2002 dieggito at grafistas.gr wrote:

> >Exw egatesthmeno RED HAT 8.0 (Psyche)me mia karta ethernet,
> >otan egatasthsw defterh karta ethernet enw afth leitourgei
> >kanonika, to kudju thn anagnwrizei kanonika kai thn setarei - dokimasa
> >mia realtek 8139c kai mia 3com etherlink 10/100 - to systhma den
> >leitourgei kanonika.
>
> Pes gia poio logo bazeis thn deuterh NIC, ti settings exeis gia thn prwth
> kai ti settings dineis sto kudju gia thn deuterh.
>
>Thn proth karta thn settarw gia to eswteriko diktyo mou
>deinw ip 192.168.0.116/255.255.255.0 gateway 192.168.0.10 kai dns thn forthnet (194.219.227.2)
>Thn defterh thn \"vgazw eksw\" 194.219.81.xxx/255.255.255.240,
>gateway to analogo 194.219.81.xxx.

8eleis na peis pws exeis apeu8eias prosbash (meso ethernet) se subnet pou
xreishmopoiei static IPs ths forthnet?

Epishs to noumero xxx mporei na parei times apo 241 ews 254, symfona me to
netmask pou tou edwses. Epishs ypo8etw pws to prwto gateway einai to
default gateway, ara to deuteuro gateway gia poia dyktia to dhlwses.

Tetoia kolhmata synh8ws prokalounte apo DNS lookups pou den pernoun
apanthsh. Mallon exeis perdepsei kapoies ennoies opws to gateway, subnets
ktl.

Epishs to output apo ifconfig kai route -n 8a boh8ouse, ka8ws kai an
eleges ti 8eleis na kaneis/petyxeis me thn deyterh karta, giati
ypopteuomai oti prospa8eis me la8os tropo.

>Den exw megalh peira se linux kai 8elw na rythmisw tis dyo
>kartes ksexorista, gia paradeigma xrhsimopoio to firestarter
>gia firewall to opoio rithmizei dyo ksexorista hardware alla

De to 3erw to firestarter alla mallon sou anapse fwties.
Exeis akousei gia to netfilter?

>oxi mia karta me dyo ip/subnets.
>
>Se efxaristw ksana kai 8elw na pw oti eimai sxedon sigouros
>oti den einai 8ema hardware giati sto startup o ypologisths
>grafei \"bringing up eth0\" meta \"bringing up eth1\" afou vgalei ta sxetika \"[ ok ]\" kanw ping apo allo ypologisth tou diktyou kai kanei kanonika, alla meta den sikwnontai ta service kai prwtos o logger kai kolaei ekei.
>An apenergopoihsw afta pou den sikonontai den leitourgoun ta ergalia rythmishs tou network meso kde/gnome.

<FLAME>
Malista, dianomes me ergaleia pou kanoun automata tis swstes ry8miseis,
ftiagmena gia apeirous xrhstes, pou koboun oloi thn eueli3ia pou
ypoty8ete oti exei ena linux box kai to metatrepoun se kati pou moiazei
sthn symperifora me WinNT/2000.
</FLAME>