SuSE 8.1

fateswarm admin at www0.org
Wed Nov 6 18:04:01 EET 2002

On Wed, Nov 06, 2002 at 02:41:06PM -0000, Dimitrios Kamenopoulos wrote:

> Xexe, akou ti leei stis palies karavanes :-)

Kala, de to eipa gia kako, sxhma logou htan:p

> Nai, exw kanei compile ton
> kernel (toulaxiston 15 fores),
> oxi de m' arese ka8olou[*] kai exw apofasisei
> na mhn to ksanakanw an de syntrexei sovarotatos logos.

De nomizw na einai arketes gia na ftaseis se ena epipedo na les "ok,
auta ta options de ta allazw". Pisteuw pws xreiazetai kammia 50aria
fores kai pali 8a kaneis allages.. Bebaia, an kapoios einai
euxaristhmenos me to kernel tou distro tou den uparxei sobaros logos na
ma8ei kati tetoio.

Alla, pisteuw pws an kapoios kserei kala to kernel kserei kala kai to
linux. De nomizw pws xreiazontai ekshghseis gia auto.

Anaforika milaw, proswpika de kserw para polla gia ta endotera tou kernel.

> Kai vevaia
> pantote to ekana me cputype = athlon. Nomizw oti auto exei san
> apotelesma (opws eipa kai prin) na kaleitai o gcc me kapoia parametro
> tou styl -march=athlon h kserw-gw-ti.

Nai, sto gcc dinei -arch athlon. Alla, de kserw an allazei kati kai sto
build.

> Omws o gcc mono apo thn ekdosh
> 3.0 kai meta apekthse mia kapws sovarh yposthriksh gia Athlon-related
> optimizations (h opoia einai ths plakas outws h allws opws exei pei
> nomizw o V13, tespa) opote eixe kai nohma h SuSE na mpei sto louki na
> dinei athlon-optimized kernel.
>
> [*] Kyriws giati oi distros onomazoun ta modules opws tous kapnisei kai meta
> prepei na asxolh8eis 3 wres me to /etc/modules.conf. Syn vevaia ta
> gnwsta oti olo kai kapoio module 8a ksexaseis kai meta ftou ki ap' thn
> arxh.

-mike

yg. btw, kai to debian dinei paketa se styl 2.4.19-k7.