Linux-greek-users digest, Vol 1 #1298 - 15 msgs

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at freemail.gr
Wed Nov 6 12:28:01 EET 2002

> From: "Dimitrios Kamenopoulos" <el97146 at mail.ntua.gr>
> To: linux-greek-users at hellug.gr
> Subject: SuSE 8.1
> Date: Wed, 6 Nov 2002 00:23:11 +0200
>
> Epishs yposthrizei ena feature pou legetai... telospantwn de 8ymamai
> pws legetai, alla leitoyrgei ws ekshs:
> -apo8hkeveis tis ry8miseis sou (kyriws to network) se profile.
> -fortwneis profile kai allazoun automata oi ry8miseis.
> Osoi xrhsimopoioun forhta se >1 diktya (opws egw, pou to xrhsimopoiw
> se 3) katalavainoun ti life-saver einai auth h fash. Ypo8etw vevaia
> pws ginetai kai me scripts (ti diaolo) alla wraia einai kai na ta
> dialegeis apo GUI kai pio ksekourasto oso na'nai.

H wraia magkia gi' ayth th douleia einai to quickswitch
(http://edgesolutions.ca). Apla ftiaxneis to conf arxeio tou kai meta
px. "switchto Douleia" kai eisai ok, mporeis na to valeis kai sen kernel
option sto lilo/grub na 3ekinaei aytomata me ayta ta settings. Allazei
IP (h' epilegei DHCP), DNS, GW, NIS, fstab, XF86Config kai mporei na
trexei kapoio programma prin h' meta poy 9' alla3ei profile (px.
firewall script).

---
Manolis Tzanidakis
(mtzanidakis--at--freemail.gr)