Journaling και fsck

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Tue Nov 5 18:26:01 EET 2002

Giorgos Keramidas wrote:
>      1	#define BUFLEN 30
>      2	char buf[BUFLEN];
>      3	int fd;
>      4	int len;
>      5
>      6	fd = open("/tmp/hello.txt", O_RDONLY | O_TRUNC, S_IWRITE);
>      7	if (fd == -1)
>      8		err(1, "open #1");
>      9
>     10	bzero(buf, BUFLEN);
>     11	snprintf(buf, BUFLEN, "hello world\n");
>     12	len = strlen(buf);
>     13	if (write(fd, buf, len) != len)
>     14		err(1, "write #1");
>     15
> [...]

   Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω ότι κανένα journaling
filesystem για Linux, τουλάχιστον στο default distribution και setup
του, δεν υποστηρίζει data journaling. Το μόνο που εγγυώνται είναι πως οι
δομές του filesystem (i-nodes, ή ό,τι αντίστοιχο έχει, block allocation
tables, κλπ) δε θα βρεθούν ποτέ σε inconsistant state. Νομίζω ότι το XFS
υποστηρίζει data journaling, αλλά όχι στο "default" setup του και για το
ReiserFS ήταν στα σχέδια.

	Χ/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει