virtual console speed

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Tue Nov 5 14:56:01 EET 2002

On Mon, 4 Nov 2002, Fanis Dokianakis wrote:

>On Mon, Nov 04, 2002 at 04:50:04PM +0100, Alexandros Droseltis wrote:
>> Γεια χαρά σε όλους!
>>
>> Δουλεύοντας τελευταία στις virtual consoles του SuSE 8.0 PRO παρατήρησα κάτι
>> παράξενο: μια virtual console είναι πολύ πιο αργή από την konsole του KDE.
>>
>Logiko afou to framebuffer pou xrhsimopoiei to suse gia thn consola
>einai to vesa framebuffer (simbato me oles tis nees vga cards).

o nvidia frame buffer tou kernel den einai symbatos me to nvidia XFree
module. An xreishmopoieis to module ths nvidia gia ton X (alliws den exeis
3D acceleration) tote bale vesa framebuffer gia thn consola.

O logos einai aplos, allh omada grafei to module pou anhkei sto paketo tou
kernel kai allh omada grafei to module gia Xfree (h nvidia fysika).

Epishs, o vesa frame buffer einai arketa generic kai den prokeitai na
ephreasei thn taxythta mias text console. Allagh sthn taxythta ths
consolas (isws) 8a deis mono otan xreishmopoihseis efarmoges me grafika,
opws px *doom.