Mandrake 8.2 και Ελληνικά

fateswarm admin at www0.org
Mon Nov 4 16:06:06 EET 2002

On Mon, Nov 04, 2002 at 01:32:19PM +0200, pmatthew at in.gr wrote:
> Ξέρω πως το θέμα των ελληνικών έχει συζητηθεί κατά κόρον και ίσως επιβαρύνω τη λίστα χωρίς λόγο, αλλά λόγω του ότι έχω κολλήσει ένα βήμα πριν το τέλος (έτσι θέλω να πιστεύω) και του ότι ασχολούμαι μόνο εδώ και τρεις μήνες με το Linux, δεν μπορώ παρά να ρωτήσω. Λοιπόν, η εγκατάσταση έχει γίνει με κύρια γλώσσα English (US) με πρόσθετη υποστήριξη Greek. (Η έκδοση είναι η Mandrake 8.2 PowerPack). Στη συνέχεια εγκατέστησα τις γραμματοσειρές του Graphis (όλες) από την κονσόλα και άλλαξα τα XF86Config και i18n (και του root και το κρυφό του user). Μετά άλλαξα τις ρυθμίσεις  της γλώσας από το KDE Control Center (έβαλα Greece και iso8859-7). Μπόρεσα να γράψω ελληνικά, όχι όμως και στον Konqueror ή στο desktop, όπου συνέχιζε να βγάζει ??????. Στην συνέχεια άλλαξα το xfs (έχω την εντύπωση πως αυτή είναι η σωστή κίνηση και η τροποποίηση μόνο του XF86Config δεν κάνει τίποτα...) και εγκατέστησα τις γραμματοσειρές του Graphis μέσα από τις ρυθμίσεις fonts του συστήματος (δίνοντας το root pa!
> [...]

Έβαλες ελληνικά στο locale; π.χ. αν γράψεις "date" σε κονσόλα, στο
δίνει στα ελληνικά ή τουλάχιστον σαν "χαλασμένα" ελληνικά; Αν έχεις
αγγλικό encoding στο locale τότε δοκίμασε ελληνικό μιας και είναι
συνηθισμένος λόγος αποτυχίας των ελληνικών.

 -mike

υγ. δε ξέρω πως αλλάζει το locale στο mandrake.

υγ2. υποθέτω πως ξέρεις ότι το ελληνικό μέρος μιας συνηθισμένης
γραμματοσειράς δηλώνεται με το ISO-8859-7 στις ρυθμίσεις του encoding.

υγ3. δοκίμασε πολλές γραμματοσειρές, ίσως έχουν πρόβλημα αυτές που
βάζεις. μπορείς να βάλεις όλες τις windows TTF αν έχεις (λειτουργούν
άψογα σε linux)