[OoT] Metatropi Word/RTF/OO.o -> (La)TeX?

Dimitris dlenis at lithos.culture.gr
Fri Nov 1 10:07:06 EET 2002

Constantinos Antoniou wrote:

> [...]
> (den exei simasia poio apo ayta, afou mporoume na perasoume apo to ena
> sto allo eykola) pros latex? H antitheti poreia einai arketa omali, alla
> den exw kataferei polla.
>
> To pio elpidoforo mallon (?) einai to wvWare (wvLatex), alla ta
> psiloekane mantara... To 'save to latex' apo abiword (nomizw oti to abi
> xrisimopoiei to wv anyway) itan sxetikws kalo (sto komati apo
> abiword->latex) alla to ti anoije to abiword apo to word, einai allo
> thema :(
>
> To idaniko tha itan mallon kati apo openoffice na swzei se latex.

Aν και οι ασυμβατότητες της Μ$ είναι δικό της (*και_άσχετο_με_τη_λίστα*)
θέμα, μπορείς πάντως να διαλέξεις από 4 λύσεις, 3 με προβλήματα και μια
αλάνθαστη:
1. να χρησιμοποιήσεις το (μπλιεχ) shareware word2tex (υπάρχει και
tex2word). Έχω δει το παοτέλεσμα σε win και είναι σχετικά καλό.
Μεταφράζει και εξισώσεις κλπ με λίγα λάθη.

2. Να σώσεις σε html (γίνεται και από word και από ΟΟ), να αφαιρέσεις τα
  ~700 kb με Μ$-specific κώδικα που θα έχει το προκύπτον αρχείο (από
γραμματοσειρές μέχρι το για παράδειγμα
  --ξαναμπλιεχ)

   και να κατεβάσεις το
http://cs.alfred.edu/~lansdoct/linux/html2tex/html2tex

ή το http://home.planet.nl/~faase009/html2tex.html

Το πρώτο είναι ένα *πολύ* απλό perl script, το δεύτερο c (χρειάζεται
compile) και δουλεύει σχετικά καλά (απ' ότι μου έχουν πει).
Προφανώς μην περιμένεις πίνακες, εξισώσεις και τέτοια να μετατραπούν σωστά!

3. Ρίξε και καμμιά ματιά στο google. Όλο και κάτι θα βρεις :P

4. Η αλάνθαστη: Ξαναγράψτο σε LaTeX. Σοβαρολογώ: κράτα μόνο το txt από
τα αρχικά σου δεδομένα και κάνε από την αρχή το formatting. Χρονοβόρο
αλλά σωστό.

Ευτυχώς για μένα (και δυστυχώς για σένα) δεν μου έχουν χρειαστεί ποτέ
τέτοιες τανζανιές.

> Eyxaristw,
>
> Costas

Παρακαλώ,