Tv sto Linux

Vasileiou Nikolaos nbasili at ceid.upatras.gr
Fri May 31 14:30:02 EEST 2002

Basika to provlima sou to eixa ki egw (dhladh to KwinTV kai to Xtv epaize
alla den mporousa na epileksw kanalia).
To problima sou einai sto oti prepei na bebaiwtheis oti exei ginei loaded
to module gia to tuner (oxi apla to bttv module) kai oti exei ruthmistei
swsta. Tha prepei na ruthmiseis ton tupo tou tuner kai meta tha doulepsei.

Mporeis na mou peis poia karta video exeis, me pio chipset
(p.x. bt848) kai pio distribution xrisimopoieis? An exeis Mandrake mporw
na sou pw akrivws ti na kaneis.