DVD player & ripper

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Fri May 31 02:49:01 EEST 2002

Από προσωπική εμπειρία :

Για DVD player θα συνιστούσα ogle (υποστηρίζει μενού - κάτι που νομίζω
ότι δεν κάνει ο DVD player). Όσο για xine εγώ δεν κατάφερα να το κάνω να
δουλέψει αξιοπρεπώς.
Αυτά για DVD αφού για άλλα formats νομίζω πως ο mplayer πολύ καλύτερος
από κάθε τι άλλο.
Για ripping/encoding θα συνιστούσα transcode και video::dvdrip.
Υποστηρίζει divx5 (στην τελευταία έκδοση) το GUI είναι σχετικά εύκολο
στη χρήση και έχει μπόλικες δυνατότητες (μειονέκτημα το ότι δεν
υποστηρίζει VBR για τον ήχο σε αντίθεση με τον mencoder).
Για περισσότερες πληροφορίες πήγαινε

http://www.bunkus.org/dvdripping4linux/index.html

Έχει πληροφορίες και howto και για τους δύο encoders (transcode / mencoder).

Αυτά ...

Tom.

--
The man thinks ... the horse thinks ... the sheep thinks ...
the cow thinks ... the dog thinks ...

The fish doesn't think ... the fish is mute, expressionless ...
The fish doesn't think because the fish knows everything ...

- Diamonds are for ever ...