Σχόλια για Bernstein (was: Re: Linux Stability)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed May 29 02:11:01 EEST 2002

On 2002-05-28 22:37, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:

> Το ίδιο απαιτεί κι αυτός. ... [snip κομμάτι που συμφωνώ]
>
> Βέβαια από την άλλη μπορεί να πει κανείς ότι ο μεταγλωττιστής είναι το
> πιο κρίσιμο πρόγραμμα απ' όλα, γιατί αν δεν είσαι 100% σίγουρος ότι
> είναι σωστός, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την ορθότητα κανενός
> άλλου προγράμματος που μεταγλωττίστηκε μ' αυτόν.
>
> Τελικά η συζήτηση είναι μάλλον φιλοσοφική...

Ναι.  Δεν αποδεικνύει κανένα από όσα γράφει το αρχικό post όμως ότι ο
Bernstein γράφει κώδικα με τρόπο που πρέπει όλοι να μιμηθούμε, και
έχει βρει τη λυδία λίθο του προγραμματισμού, το μαγικό λυχνάρι που το
τρίβεις και ξεπηδάνε από μέσα του ασφαλή, αξιόπιστα και πάνω από όλα
γρήγορα προγράμματα.  Εκεί είναι που τα παίρνω εγώ με τους
υποστηρικτές του Bernstein.

Προσοχή, δεν έχει άδικο σε όλα ο Bernstein.  Αν μη τι άλλο, ξέρει πολύ
περισσότερα πράγματα από μένα, έχοντας εμφανιστεί (σύμφωνα με το
groups.google.com) πολύ πριν από το 1990 στη "σκηνή" του USENET.  Αλλά
αρνούμαι κατγορηματικά και πεισματώνω, καρφώνοντας τα πόδια στο χώμα
και παίρνοντας ότι ανώριμη φάτσα μπορείτε να φανταστείτε όταν βλέπω
προσπάθειες θεοποίησης του Bernstein.

- Giorgos