Linux Stability

Al. Andreou ee4299 at ee.teiath.gr
Wed May 29 01:46:01 EEST 2002

> Θα ήθελα την γνώμη σας, την  εμπειρια σας και οτιδηποτε αρθρα και links
> σχετικά με την επιχειρησιακη λειτουργια ενος  linux server στο οποιο θα
> τρεχει mail server, firewall (και πιθανώς web server) για ένα subdomain.
έτσι
> ώστε να αντικαταστησει ενα παλιο SUN με χιλια μυρια προβλήματα.
>  Αυτο που με ενδιαφερει ειναι σταθερότητα και ταχυτητα.
> Επίσης για GPL firewall και mail server τι προτείνετε;
> Θα εκτιμησω καθε σας απαντηση.

Έστω και καθυστερημένα, προσθέτω την εμπειρία τη δική μου. Στη σχολή
(τμήμα Ηλεκτρονικής, ΤΕΙ Αθήνας) χρησιμοποιούμε το Linux σε όλα τα
μηχανήματα,
για pop3, imap, smtp, web, sql, firewall (και λίγη samba) χωρίς προβλήματα.
Ό,τι outages είχαμε προήλθαν από αστοχία του "υλισμικού", και αυτές ήταν
σπάνιες
και μικρές (ευτυχώς).

Οπότε, αν είναι να κάνεις το βήμα (έτσι κι αλλιώς, από UNIX σε UNIX πας),
κάνε
το άφοβα.

Α, αν είναι να μείνει το SUΝ άστεγο, μπορώ να το "σπιτώσω" εγώ :-) .

--
Al. Andreou <ee4299 [at] ee.teiath.gr>
http://nemesis.ee.teiath.gr/~ee4299/