Xfree,fixed font

leonidas-SparkNet leonidas at empa.gr
Wed May 29 00:25:01 EEST 2002

Telika exeis dikio, o xfs jekina alla pe8ainei...Ton jekinao me to xeri
alla den blepo kanena minima sto /var/log/messages para mono

May 28 21:31:56 empa xfs: xfs startup succeeded
May 28 21:31:56 empa xfs: listening on port -1

kai meta 8anatos

Oson afora to Xfree86.0.log, na tora kai to /var/tmp [pou elega oti kati den
briskei ekei]

Error loading keymap /var/tmp/server-0.xkm
<<<<<
Couldn't load XKB keymap, falling back to pre-XKB keymap
Could not init font path element unix/:-1, removing from list!
Fatal server error:
could not open default font 'fixed'
When reporting a problem related to a server crash, please send
the full server output, not just the last messages.
This can be found in the log file "/var/log/XFree86.0.log".
Please report problems to xfree86 at xfree86.org.