pros kirion keramida entautha

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue May 28 02:48:01 EEST 2002

On 2002-05-28 01:07, Dimitrios Kamenopoulos wrote:
> Και όποιος βρωμιάρης τολμήσει να με ρωτήσει τι σχέση έχουν όλα αυτά
> με linux, καλά θα κάνει να σκεφτεί σε ποια χώρα γεννήθηκε ο Linus
> Torvalds και μετά να βρει έναν καλό δικηγόρο.

Έχεις να μου συστήσεις κάποιον καλό;  Μάλλον θα τον χρειαστώ σύντομα.
Αν είναι και Πάτρα μεριά, ακόμα καλύτερα.

Τελικά πάντως δεν ξέρω αν εγώ είμαι "περίεργος" ή απλά γράφω πράγματα
με στυλ που είναι παρεξηγήσιμο.  Και να σκεφτεί κανείς μόνο στο fake
vi-emacs flamewar απάντησα με ίχνη από αστείο.

Επειδή δεν βλέπω να τη βγάζω καθαρή ακόμα ένα καλοκαίρι αν το κλίμα
είναι το ίδιο περίεργο σε κάνα μήνα, να υπεν8υμίσω πως δεν πρέπει να
κάνετε το λάθος να με παίρνετε στα σοβαρά.  Αν το κάνετε το λάθος ΘΑ
ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ FREEBSD-GREEK-USERS :P

Να, το είπα...
κι όποιος έχει αντίρρηση να πάρει τηλέφωνο το δικηγόρο μου.

- Γιώργος