pros kirion keramida entautha

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Tue May 28 00:32:01 EEST 2002

George Tsimaras wrote:

> apantise mou se parakalo se ti glossa einai grammeno
> to www.oreilly.com i to linux in a nutshell tou idiou ekdotikou oikou.
>
> den eixame oloi tin politeleia na mas paradidi prive
> mathimata agglikon to ceid.....
>
> oso gia to "to kerdisa" sikoni poli ma poli sizitisi.
>
> den tha sou zitiso na mou zitisis siggnomi gia tin parempodisi
> pou provallis sto na enimeroso kapoia pedia, ostoso tha sou zitousa pote
> ksana stin zoi sou na min tolmisis na mou ksanastilis idiotiko gramma
> allios tha me ipoxreosis na kinitho me nomika metra enantion sou
> gia parenoxlisi.

> [...]

Xmmmmm
Mipos telika ayji8ike para poly h 8ermokrasia kai eir8e h wra gia kamia
paralia ???
H mipos egw exasa kanena episodio ????

Reeeee gia iremiste oloi pou me to paramikro pianeste.
Ma8ete (OLOI kai anaferome kai sto thread peri linux stability pou to
kanane mh pw...) na prospernate kai kanena minima. Ta grapta exoun to
kako pws den blepeis to tropo pou sto leei o allos. Den einai aparetita
eironia.
Kai sto kato kato. Mia erwtisei ekane o an8ropos sxetika me to th sxesei
exoun ta proigoumena legomena sou. Den se epiase na se brisei.

Oso gia nomika metra. Ayta einai gia tous spemers. Alla distixos kanenas
MAS DEN kinite nomika enantion kanenos apo daytous.

Sidhropoylos A8anasios
msx