[Entelos off topic] Re: kseni glossa

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon May 27 21:16:01 EEST 2002

On 2002-05-27 15:42, George Tsimaras wrote:
> gia osa pedia diskoleuontai stin anagnosi vivliwn grammenwn
> sta agglika mia kali lisi tha itan i doriforiki tileorasi,
> kirios eidiseografika kanalia opos cnn kai bbc news 24.

Swsta.  Ki emena pou m aresoun ta Italika me exoun boh8hsei para polu
ta kanali ths RAI pou pianoume edo sthn Patra me arketa kalh eikona.

Den jero an telika tha matho Italika, alla ena einai sigouro.
Akoma kai meta apo 3 xronia, eksakoloutho na pisteuo oti oi Italoi kai
oi Italides (eidika oi petheres) milane PARA POLU GRHGORA otan einai
8umomenoi h gia kapoio allo logo mh-hremoi...

Ti sxesh exoun me Linux ola auta omws?

- Giorgos