Xfree,fixed font

Leonidas Papadopoulos leonidas at empa.gr
Mon May 27 09:52:01 EEST 2002

o font server trexei, ta fonts einai sth 8esi tous, to /var/tmp keno,
kai o Xfree anaferei oti den briskei kati sxetiko me to plhktrologio (sto
/var/tmp), opos kai to stantard font fixed
 ALLA to akribes minima na steilo to bradaki, giati tora den eimai mprosta
ston sygkekrimeno ypologisth. Sorry... ta leme