Linux Stability

Theodore Legolas obsolide_pipe at yahoo.co.uk
Sun May 26 11:12:01 EEST 2002

> to "an den me goustareis mh me akous" einai
> katoxurwmeno dikaiwma sou, den
> xreiazetai na sou dwsw egw thn adeia. (an bebaia
> xreiazesai kai grapth
> epibebaiwsh, oriste: sou epitrepw na mhn diabazeis
> ta mail mou :)
afto eixe eipo8ei kai apo kapoion allo prin kana mhna,
kai an 8ymamai kala, h lista katelh3e sto symperasma
oti den voh8aei sthn epikoinonia mia tetoia
apofash.Den eipa oti 8a thn akolou8hso, se rothsa an
proteineis afthn thn lush.....

> an (opws les twra) diafwneis me thn ousia twn
> apopsewn pou ekfrazw, steile
> ena mail me tis antirhseis sou sth lista kai
> prospa8hse na summetexeis sth
> suzhthsh.
opos eipa, egrapsa to mail os aplos parathrhths, pou
den exei gnosh kai oute exei doulepsei pano se afta
pou sizhtate....to 8ema einai oti epi ths ousias
perisotero katanohta kai ousiastika apo thn kaltsa sou
htan alla mail....

> den sumfwnw mazi sou.
>
> pragmati, h uperbolh kai h eirwneia den einai
> arketes. pio apotelesmatikh 8a
> htan mia bariopoula. egw omws pisteuw sth
> _dhmokratikh_ organwsh ths
> koinwnias.

na eisai kala vre.

> ti pairneis gia na gineis toso e3upnos? :)

na 3anaeisai kala vre!!

> fusika. giati omws? protimw na lew apeu8eias *auto*
> pou 8elw na pw, kai oxi
> na prosexw na mhn prokalesw psuxologika traumata
> ston ka8ena.
distixos gia sena, to teleftaio pragma pou 8a mou
dhmiourghsei psixologiko provlhma einai ta mail sou.

> nai, giati tuxainei na einai klasiko flamewar ths
> teleutaias dekaetias.
Telos pantwn, epeidh tetoiou tupou syzhthsh eixa
3anakanei otan eixa protompei sthn lista, mallon
anofelo einai to oti anhgo tetoies
syzhthseis....prepei na kratiemai perissotero apo edo
kai pera.
Ante tzous!
-Thodoros.