A couple of questions ...

cris stud1157 at di.uoa.gr
Sat May 25 01:53:01 EEST 2002

On Friday 24 May 2002 20:34, Tom Diamond wrote:
> Γεια,
>
> 1. Μήπως ξέρει κανείς κάποιο καλό ελληνοαγγλικό - αγγλοελληνικό λεξικό
> για Linux? Ψάχνω κάτι για τοπική χρήση και όχι on-line ...
>
> 2. Δοκίμασα να κανω export κάποιες μεταβλητές μέσα σε scriptάκια αλλά δε
> φαίνεται να δουλεύει. Π.χ. :
>
> $cat test.sh
> #!/bin/sh
>
> export A_NEW_VAR=testing
>
> $./test.sh
> $echo $A_NEW_VAR
> [τίποτα]
>
> Καμιά ιδέα;
>
> Tnx,

> [...]

οταν εκτελεσεις ενα script (η οτιδηποτε) απο το κέλυφος τοτε
αυτο (το κελυφος) αναλαμβανει να δημιουργήσει ενα νέο παιδί
το οποίο θα εκτελέσει το προγραμμα σου...

με βάση αυτό νομίζω ότι όταν εκτελέσεις το script η μεταβλητή
αυτή δεν είναι καθολική αλλα ισχύει για όλα τα κελύφη τα οποία
είναι απόγονοι εκείνου που έκτέλεσε το πρόγραμμα και έτσι κανένας
πρόγονος δεν μπορεί να δει την τιμή της μεταβλητής αυτής...

(ελπίζω να μην είπα βλακεία...)

				Cris
--
Heuristics are bug ridden by definition...
If they didn't have bugs they'd be algorithms!!!