Linux Stability

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri May 24 01:05:01 EEST 2002

On 2002-05-23 21:20, Lycourgus Papageorgiou wrote:
> Δεν θέλω να μιλήσω για Software αλλά για OS.  Μου κάνει φοβερή
> εντύπωση που κανείς δεν μίλησε για FreeBSD..  Μπορεί να είμαστε στη
> λίστα του Hellug αλλά νομίζω ότι οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι σε
> καθήκοντα server τα *BSD είναι πολύ ανώτερα....  Επειδή είχα
> δουλέψει σε FreeBSD web + mail + dns server θα στο πρότεινα
> ανεπιφύλακτα.  Κατά τα άλλα... bind, apache, sendmail....
>
> Προσωπική μου άποψη είναι ότι σε performance τα *BSD είναι αιώνες
> μπροστά.  Από desktop άστα να πάνε - η κόλαση η ίδια...
>
> Διαφωνεί κανείς ????

Ναι εγώ.  Κατ' αρχήν είναι flamebait το να προτείνεις FreeBSD σε λίστα
Linux-άδων και πιστεύω πως έχω κατοχυρώσει το δικαίωμα πλέον εγώ, σαν
καλό παιδί που είμαι και πετάγομαι κάθε λίγο.  Η αλήθεια είναι ότι
όπως και με το Linux vs. Windows, το Linux vs. BeOS, το Solaris vs.
BSD, και όλα τα αντίστοιχα flamewars, στην τελική είναι ο χρήστης που
αποφασίζει και δεν είναι ανάγκη να του χωνόμαστε κάθε τρεις και λίγο.

Όσο για το dekstop και τα παρόμοια, το sawfish που είναι αυτή τη
στιγμή το window manager που παίζω (καλέ γλυκούλικο είναι, ξέρει και
LISP) σου βγάζει τη γλώσσα και το XFCE που είχα ως προχτές καλά αυτό
κι αν σε κοιτάζει απορημένο...

--
Giorgos Keramidas    - http://www.FreeBSD.org
keramida at FreeBSD.org - The Power to Serve