Linux Stability

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu May 23 13:08:01 EEST 2002

On Thu, May 23, 2002 at 01:01:39PM +0300, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Υπάρχει και το boa (http://www.boa.org), το οποίο είναι τις
> ίδιας αρχιτεκτονικής με το thttpd (non blocking).

Ena palio version tou boa pou eixa dokimasei htan ontws elafru alla ekane
kati magkalikia opws na kanei port scan se ka8e IP pou ekane connect se
auto kai efage sout molis to phra xampari. Kai profanws mphke sth lista tou
"afou kanete tetoies ahdies, ama sas 3anaxrhsimopoihsw grafte mou" software.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]