SOLVED! (Kai pali) NVIDIA + linux +kernel update = kala krasia...

Dimitris dlenis at lithos.culture.gr
Wed May 22 09:58:01 EEST 2002

>Στις 2002.03.15 09:33 ο/η Δημήτρης Λένης έγραψε πολλά...

...Αλλά όχι και τη λύση, την οποία όμως την γράφει αμέσως παρακάτω ;-)

Ανακεφαλαιώνοντας θυμίζω ότι το πρόβλημα είναι ότι σε κάποιες εκδόσεις της
SuSE (7.1, 7.2, έχω ακούσει και για mandrake, redhat αλλά δεν ξέρω εκεί τι
γίνεται)
όταν κάνεις ctrl+alt+F? σε κονσόλα, το σύστημα πέφτει αν έχεις
NVIDIA κάρτα και χρησιμοποιείς τους (κλειστού κώδικα, αλλά πολύ καλούς)
drivers της εταιρίας.
Όποιος χρησιμοποιεί τους gpl nv δεν έχει πρόβλημα (ούτε και 3d).

*** Λύση: Δες εδώ http://sdb.suse.de/en/sdb/html/blackconsole.html (για
όποιον έχει βασανιστεί από το εν λόγω πρόβλημα, είναι ένα πολύ αστείο
κείμενο!). Είναι ένα bug στο πακέτο
pam_devperm, που επιτέλους εδέησε η Σούζυ να το λύσει...

Κατόπιν κατεβάζεις το πακέτο από εδώ
ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/update/7.1/a1/pam_devperm.rpm,
βγαίνεις από τα Χ (init 3)
κάνεις update με yast ή rpm -Uvh και θα δουλεύουν όλα! Ναι, όλα!!!

Μετά από αυτά πρέπει να πω `ευχαριστώ SuSE'???

Γεια χαράντάν, Δημήτρης.