[OT] file with holes

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon May 20 22:55:01 EEST 2002

On Mon, May 20, 2002 at 03:30:59PM +0300, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> Pws 8a mporousa na antigrapsw ena file with holes apo ena (unix) filesystem
> se ena allo, kratwntas ta holes? to dump e3aireitai :) Apo oso to exw
> psa3ei (oxi kai toso polu) kati tetoio einai adunato me ta uparxonta
> syscalls. Can somebody prove me wrong?

  Από άποψης κλήσεων συστήματος, η lseek(2) φαίνεται να είναι αυτή που σου
επιτρέπει να δημιουργήσεις «τρύπες» στα αρχεία (με seek πέρα από το τέλος
του αρχείου)· δεν ξέρω πάντως αν γίνεται και κάπως αλλιώς.

  Από άποψης προγραμμάτων, τουλάχιστον τα cp, tar και cpio (GNU εκδόσεις
πάντα) δέχονται μια επιλογή --sparse, που χρησιμεύει ακριβώς γι' αυτό το
πράγμα. Οπότε άλλη φορά μη βιάζεσαι τόσο να βγάλεις συμπέρασμα για το τι
είναι αδύνατο και τι όχι. ;^)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr