printing-problem2...[almost solved]

Theodore Legolas obsolide_pipe at yahoo.co.uk
Sun May 19 23:05:01 EEST 2002

Loipon mia lysh psilovre8hke, gia to provlhma
ektyposhs kato apo KDE...den einai telikh pantos giati
den typonontai ellhnika....
Sto YAST->hardware->epe3ergasia printer(kapos etsi),
an 3ekinhseis kai ftia3eis ena neo profile-printer,
meta to grafiko-test-page, sou leei na testarei kai
ascii-page....ekei eixe thn epilogh gia thn
kodikopoihsh : "proepilegmenh kodikopoihsh"...me afthn
thn epilogh den typonotan oute to test-page...to
alla3a se IBM kai typonei....tora anamesa stis
kodikopoihseis den einai kai h 8859-7, den 3ero
giati...
Meta thn allagh typoso apo KWrite, Kate kai
Kedit...tora apo KWord den typono oute agglika....
Eixa steilei prin merikes meres ena mail me oles tis
apanthseis apo to lpc....kamia idea kaneis....psaxno
apo edo psaxno apo ekei kai tpt......help?!?!?!?!